Från det till det andra..

Godmorgon
säger jag med en nypa skvaller i handen..

Från ryktet att vara lesbisk till att dejta en ny kille.. Ja, vad ska man säga?

Rihanna dejtar en ny kille jag är väl inte ensam om att han påminner lite om Chris Brown?





Chris Brown är HELT KLART mycketmycketmycket snyggare än hennes nya dejt! Han är snyggast i mina ögon! :)

Nå.. tyckte inte ni också att han påminnde lite om CB? Hmm.. Rihanna har nog inte kommit över Chris Brown helt skulle jag inte tro. Vad tror ni?

Var bara tvungen.. :


Hennes blick ..
Äre bara jag som tycker det ser ut som att hon försöker dölja något.. Eller har en lömsk plan bakom det hela? HAHA jag och mina sjuka tankar! 


Men Chris Brown har inte alls ett liv som ett helvete.. Rihanna klarade det ej! ;) HAHA! Vi riktiga fans stöttar honom i vått & torrt eller hur?

KÄRLEK TILL CHRISTOPHER MAURICE BROWN!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det e ju fan sant

2010-01-10 @ 06:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0